Kosár

Az Ön kosara üres.

ÁSZF

Üdvözlünk a Lovaskate Webshopban!

Tartalomjegyzék:

  • Üzemeltetői adatok
  • Tárhelyszolgáltató adatok
  • A honlap és a webáruház használata
  • Megvásárolható termékek, szolgáltatások
  • Rendelések különböző felületeken
  • Rendelés menete
  • Rendelés feldolgozása
  • Megrendelések teljesítése
  • Fizetési módok
  • Szállítási módok
  • Szállítási díjak
  • Sérült csomag
  • Jótállás
  • Elállási jog
  • Panaszkezelés
  • Elállási nyilatkozatminta

ÜZEMELTETŐI ADATOK

Üzemeltető: Lovaskate Webshop
Székhely: 2900 Komárom, Kelemen László u. 12. 2./5.
Adószám: 57478438-1-31
Közösségi adószám: HU57478438
Nyilvántartásba vevő szerv: Nemzeti Adó- és Vámhivatal Központi Irányítása
Elektronikus elérhetőség: lovaskate.webshop@gmail.com
Telefonos elérhetőség: +36306778574
Kapcsolattartó: Dajka Katalin Róza, Oláh Katalin Zsófia
Személyes átvételi lehetőség: Komárom
Megrendelések feldolgozása: 1 nap
Megrendelések teljesítésének átlagos ideje 2-5 munkanap

TÁRHELYSZOLGÁLTATÓ ADATOK

Név: Onlinex Solutions Kft.
Székhely: 5600 Békéscsaba, Andrássy út. 7. 2. em. 7.
Cégjegyzékszám: 04-09-014868
Adószám: 26701581-1-04
Elektronikus elérhetőség: contact@superwebaruhaz.hu

A HONLAP ÉS A WEBÁRUHÁZ HASZNÁLATA

A webáruházban regisztráció nélkül is lehet böngészni, de a megrendelés leadásához regisztráció szükséges.

A webáruházba történő regisztrációval, illetve rendelés leadásával kijelented, hogy elfogadod, és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve a jelen ÁSZF-ben foglaltakat és az adatkezelési, adatvédelmi tájékoztatóban leírt feltételeket.

A regisztráció során tévesen és/vagy hibásan megadott adatokra visszavezethető bármely problémáért, kárért, költségért, továbbá a regisztráció során megadott adataidban bekövetkezett változásból eredő kárért felelősséget nem vállalunk.

Amennyiben adataidban hibát találsz, vagy időközben azok változtak, kérünk, hogy írásban jelezd felénk. Ennek elmaradásából eredő kár vagy hátrány kizárólag a fogyasztó, felhasználó terhére esik.

A termék/ek vételára mindig a kiválasztott termék vonatkozásában feltüntetett bruttó összeg és forintban értendő. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A termékekért fizetendő végösszeget, valamint az ezen felül felmerülő szállítási díjat a megrendelést visszaigazoló elektronikus levél tartalmazza.  

A regisztráció és a fogyasztói szerződéskötés nyelve a magyar és kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre.

Az 1 forintos és 2 forintos címletű érmék bevonása következtében szükséges kerekítés szabályairól szóló 2008. évi III. törvény rendelkezései a felek közötti jogviszonyra irányadóak.

MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK

Kiskereskedelem:
Webáruházunk többségében új termékek értékesítésével foglalkozik. Amennyiben egy termék használt, annak adatlapján ezt feltüntetjük.

Termékgyártás:
Számos terméket mi magunk készítünk, melyeket bármikor megvásárolhatsz aktuális kínálatunkból.
Saját elképzelés alapján egyedi termékeket elkészítését is vállaljuk.

RENDELÉS KÜLÖNBÖZŐ FELÜLETEN

Az általunk kínált termékeket megtalálhatod a Vaterán, a Jófogáson és a Facebook Marketplacen.

Azon rendeléseket, melyek több felületről érkezenek be hozzánk, egyben postázzuk!
Felhívjuk figyelmedet, hogy a felületeken eltérő árak lehetnek

Minden esetben azt az árat kell fizetned, amelyik felületről rendeltél!

Egyes termékek (pl. fátyol, harisnyakötő, alsószoknya, köntös stb.) Budapest 3. kerületben is vannak készleten.
(A budapesti kínálatunkért kattints a "Partnereink" modul képére.)

RENDELÉS MENETE

A rendelés leadásához regisztráció, majd a fiókba való belépés szükséges.

A megvásárolni kívánt termék adatlapján a "-" és "+" jelekkel állthatod a rendelni kívánt darabszámot. Csak annyit tudsz rendelni, amennyit a készlet is enged, ezt a szürke "Készlet" mezőben láthatod.

Egyes termékeknél méret és/vagy szín választható, melyet legördülő menüből kötelezően ki kell választanod. Amennyiben nincs ilyen menü, de termékünket módosított tulajdonsággal kéred, úgy megjegyzés rovatban tudod feltüntetni kérésedet.

Tedd a kosárba a kívánt terméket!

Ha szeretnél mást is, kattints a "Vásárlás folytatása" gombra. Ha nem, menj végig a pénztári folyamaton, kattints a "Kosár áttekintése és fizetés" gombra.

Kosár áttekintése menüpont alatt megnézheted annak tartalmát. Itt még mindig módosíthatod a termékek darabszámát, vagy visszatérhetsz a vásárláshoz.
A "Tovább" gombra kattintva leadhatod a rendelésedet.

A Szállítás menüpont alatt kiválaszthatod a számodra legkedvezőbbet.

(A termék adatlapján található "Szállítás" fülön előzetesen ellenőrízheted, hogy milyen szállítási módokat kínálunk. Azonban, ha olyan termék is kerül a kosárba, melyre az nem érvényes, rendeléskor ezt már nem hozza fel a rendszer. Csak a felkínált lehetőségekből tudsz választani.)

A Címek menüpont alatt megadhatod szállítási címedet. Automatikusan beírásra került a Regisztrációkor megadott cím, ám az "Egyéb cím hozzáadása" gombra kattintva újat is megadhatsz.

A postán maradó ajánlott levél esetén itt érdemes megadni a posta címét, ahol később a csomagodat át tudod venni.

A foxpost automatába kért csomagok esetén térképről válaszhatod ki a célautomatát. Kiválasztás után az alatta megjelenő kék mezőben tudod ellenőrizni.

Még ebben a menüpontban kiválaszthatod, vagy módosíthatod a korábban megadott számlázási címet.
Amennyiben házhozszállítást kérsz, úgy bepipálhatod, ha a két cím megegyezik.

A Véglegesítés menüpont alatt leadhatod a rendelésedet.
Amennyiben postán maradó ajánlott levélként kéred a postázást, az itt lévő megjegyzés rovatba még mindig megadhatod a posta címét (amennyiben ezt korábban nem tetted meg), valamint egyéb észrevételedet, kérésedet itt tudod közölni velünk.

Felhívjuk figyelmedet, hogy a rendelés leadása fizetési kötelezettséggel jár!

MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA

A rendelés leadását követően első körben egy automatikus üzenetet kapsz "Rendelés visszaigazolása" tárggyal.

Ezt követően egy általunk kiküldött email-ben igazoljuk vissza rendelésedet és a kiválasztott szállítási mód szerinti adatokat. Végösszeget és bankszámlaszámot, vagy átvételi helyszínt és időt.

A rendelések feldolgozása folyamatos. Akár hétköznap, akár hétvégén történik a vásárlás, 24 óra alatt visszaigazolunk.

MEGRENDELÉSEK TELJESÍTÉSE

Készletünk folyamatosan változik, ezért előfordulhat, hogy a weboldalon még szereplő termék már nincs készleten és megrendelésedet nem, vagy csak részben tudjuk teljesíteni. Ilyenkor emailben vagy telefonon értesítünk.

Az általunk készített termékek többsége nincs készleten, de rendelhető. Legyen az standard, vagy választott méretek alapján készített.

Ez azt jelenti, hogy akár előreutalással, akár utánvétellel rendelsz, a termékek elkészítése néhány napot igénybe fog venni, mielőtt postázni tudnánk. A „Várható szállítási idő” -ről minden esetben a termék fotója alatt található kék mezőben teherautó + napok száma alapján tájékozódhatsz.

Az utánvétellel rendelt termékek ezen időn belül elkészülnek és feladásra kerülnek, míg az előre utalással rendelt termékek az összeg beérkezése után kerülnek legyártásra és postázásra.

Az egyedi kérések alapján készült termékek (pl, fátyol, alsószoknya, gyűrűpárna stb.) várható szállítási ideje megbeszélés alapján történik, de minden esetben kizárólag a termék árának megfizetése után (vagy 50 % előleg fizetése után) áll módunkban elkészíteni!

Kérünk, csak abban az esetben rendelj előre utalással, ha a visszaigazoló email-t követően 1-2 munkanapon belül teljesíted az utalást.

Amennyiben nem érkezik meg a rendelés végösszege és visszajelzést sem kapunk, úgy rendszerünk 5 napon belül törli a rendelést.

Ha úgy érzed, hogy mindenképpen szükséged van a termékre, de nem tudsz fizetni, írj email-t a lovaskate.webshop@gmail.com címre, vagy egyeztessünk a +3630/6778574-es telefonszámon.

FIZETÉSI MÓDOK 

Banki átutalással

A megrendelés feldolgozásakor egy külön email-ben küldjük a bankszámlaadatokat és a fizetendő végösszeget. A csomagot a pénz beérkezése után küldjük.

Utánvétellel

Az előre pontosított végösszeget a csomag átvételekor a futárnak kell fizetni készpénzben, vagy bankkártyával.

Az utánvételes fizetési mód 5000Ft-ot meghaladó kosárérték esetén választható

Amennyiben rendelésed összértéke nem éri el ezt az összeghatárt, úgy ezt az opciót nem kínálja fel a rendszer.

Kérünk, hogy kizárólag abban az esetben rendeld meg a kívánt terméket, amennyiben a csomagátvételkor ki tudod fizetni annak díját a futárnak! 

Amennyiben a vevő a kiszállított terméket nem veszi át, a sikertelen, illetve az ismételt kiszállítás költsége és a visszaszállítás díja is őt terheli.

A csomag újraküldését kizárólag a csomag eredeti ellenértékének és az újbóli kiszállítás költségének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani, jövőbeni vásárlásaidat pedig nem áll módunkban utánvéttel teljesíteni. 

Készpénzben

Személyes átvétel esetén telephelyünkön: 2900 Komárom, Kelemen László utca 12. 2/5. címen, előre egyeztetett időpontban.

SZÁLLÍTÁSI MÓDOK

A megrendelt árut webáruházunk szerződéses partnereivel, a Fuvar.hu Kft. futárszolgálattal vagy FoxPost csomagterminálok útján szállítjuk, illetve személyesen is átvehető a komáromi telephelyünkön.

Megrendeléskor kiválaszthatod a neked legkedvezőbb szállítási módot, melynek díját a rendszer automatikusan hozzáadja a rendelés végösszegéhez.

A megadott szállítási módok 1db termékre érvényesek, ezért előfordulhat, hogy a kiválasztott termékek mindegyikénél kérhető ajánlott levélként a szállítás, viszont az összecsomagolt rendelést már csak postán maradóként vagy csomagként tudjuk feladni mérete/súlya miatt.

Személyes átvétel:
2900 Komárom, Kelemen László utca 12. 2/5. címen, előre egyeztetett időpontban

Ajánlott levél házhoz / postán maradóként - előre utalással
A küldemény minden esetben nyomonkövetési számot kap. A ragszámot az elektronikusan elküldött számlán, a szállítási költség megjegyzés rovatában tüntetjük fel. Ezzel a ragszámmal nyomonkövetheted csomagodat a Posta.hu oldalon.

- Házhoz kézbesítve:
Az ajánlott levél abban az esetben kérhető házhoz/címre, ha rendelésed becsomagolva nem haladja meg a következő méreteket:
Vastagság: 2,4cm
Hosszúság: 32cm
Szélesség: 22cm
Súlya: max. 500g
(Francia boríték mérete)


- Postán maradóként:

  • Amennyiben a termék törékeny, vagy becsomagolt állapotban vastagsága meghaladja a 2,4cm-t, de súlya nem haladja meg az 500g-ot, postán maradó levélként tudjuk feladni.
  • Az általad megadott Postahivatalra kézbesítik a csomagot, ahol személyigazolvánnyal vehető át.
  • A csomag érkezéséről nem kapsz értesítést, de feladás után megküldjük a küldeményazonosítót, mellyel nyomon követheted a Posta.hu oldalon.
  • Szállítási idő feladást követően általában 3-5 munkanap.
  • Őrzési idő 10 naptári nap, mely után visszaküldik. Újra küldés esetén ismételt postadíjat kell fizetni.

A feladás mindként esetben előre utalás után történik.

Foxpost automatába – előre utalással:

  • Automatába történő szállítás esetén térképes keresővel választhatod ki a célautomatát. 
  • Az átvételre 3 nap áll rendelkezésedre, melyhez sms-ben vagy viber-en és email-ben kapod a nyitókódot.
  • Szállítási idő feladást követően általában kb. 2-4 nap.
  • A feladás előre utalás után történik.

MPL automatába – előre utalással

  • Automatába történő szállítás esetén térképes keresővel választhatod ki a célautomatát. 
  • Az átvételre 2 nap áll rendelkezésedre, melyhez sms-ben és email-ben kapod a nyitókódot.
  • Szállítási idő feladást követően max 2 nap.
  • A feladás előre utalás után történik.

Átvételi pontokra – előre utalással

  • Több, mint 3000 Postapont választható térképes kereső segítségével.
    Ilyen átvételi pontok lehetnek: posták, MOL kutak, Postapont Plusz pontok, Coop üzletek, Media Markt üzletek és Trend Maker üzletek.
  • Az átvételre 2 nap áll rendelkezésedre, melyhez sms-ben és email-ben kapod a nyitókódot.
  • Szállítási idő feladást követően max 2 nap.
  • A feladás előre utalás után történik.

Futárszolgálattal megadott címre – előre utalással

  • Szerződő felünk a Fuvar.hu Kft. biztosítja csomagjaink kiszállítását.
  • A futár házhoz/megadott címre kézbesíti a csomagot, melynek díjszabása a csomag súlyától függ.
  • A várható szállításról értesítést kapsz email-ben.
  • Szállítási idő feladást követően általában 1 munkanap, max. 2 munkanap.
  • Az első sikertelen kézbesítési kísérlet esetén másnap ismételt kézbesítés történik. A második sikertelen kézbesítési kísérlet után, a legközelebbi postahivatalba helyezik el a küldemény, ahol 5 napig őrzik azt. A címzett erről értesítést kap.
  • A feladás előre utalás után történik.

Futárszolgálattal megadott címre – utánvéttel

  • Átalános leírását lásd fentebb!
  • A csomag átvételekor kell a futárnak kell fizetni készpénzben, vagy bankkártyával.
  • 5000Ft-ot meghaladó kosárérték esetén választható.

Kérünk, hogy kizárólag abban az esetben rendeld meg a kívánt terméket, amennyiben a csomagátvételkor ki tudod fizetni annak díját a futárnak! 

Amennyiben a vevő a kiszállított terméket nem veszi át, a sikertelen, illetve az ismételt kiszállítás költsége és a visszaszállítás díja is őt terheli.

A csomag újraküldését kizárólag a csomag eredeti ellenértékének és az újbóli kiszállítás költségének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani, jövőbeni vásárlásaidat pedig nem áll módunkban utánvéttel teljesíteni. 

Egyedi készítésű termékek esetén nem áll módunkban utánvételesen küldeni a csomagot.

Szállítás külföldre

Webáruházunkból elsősorban magyarországi címekre szállítunk, a szállítási költségek is erre vonatkoznak. Amennyiben szükséges, meg tudjuk oldani a külföldi szállítást is futárszolgálattal, de ebben az esetben a szállítási költségnél a nemzetközi tarifákkal kell számolnunk, ami a csomag súlyának a függvénye.

Külföldi szállításnál utánvétet nem tudunk beszedni, ezért a megrendelés végösszegét átutalással kell teljesíteni.

Ha igénybe kívánod venni a külföldi szállítás lehetőségét, akkor kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot email-ben.

SÉRÜLT CSOMAG

Kérünk, hogy a dobozt kézbesítéskor a futár előtt szíveskedj megvizsgálni. Ha olyan sérülést tapasztalsz a dobozon, mely a benne lévő áru károsodására utal, vetess fel jegyzőkönyvet.

Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban térítésmentesen cserélni a küldeményt.

A megrendeléseket mindig gondosan csomagoljuk, hogy elkerüljük a sérüléseket. Ha kisebb horpadások, karcolások vannak a dobozon/borítékon, az még nem utal az áru károsodására, a csomag tartalma nagy valószínűséggel sértetlen, a csomagolás megvédte az árut.

JÓTÁLLÁS
Termékeinkre a Magyar Köztársaság Polgári Törvénykönyvéről szóló 1959. évi IV. törvény (Ptk.) 248. §-ában foglaltak alapján (a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet) alapján vállalunk jótállást.

A jótállás nem a szállítására vonatkozik, ezért kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedj megvizsgálni és esetlegesen a csomagon/terméken észlelt sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét.

Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni, a posta hibájából történő károkért felelősséget nem vállalunk!

ELÁLLÁSI JOG

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy teljes mértékben elégedett légy az általunk forgalmazott termékekkel. Amennyiben esetleg ez mégsem így történne, az elektronikus kereskedelemben szabályozott 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján jogosult vagy elállni a szerződéstől.
Az elállási/felmondási határidő, a termék átvételének napjától számított 14 nap.
A visszatérítési idő szintén 14 nap a termék megérkezését követően, oly módon ahogyan az fizetve lett.
Fontos azonban tudnod, hogy csak a sérülés mentes, nem használt termékeket áll módunkban visszavenni! 

Az elállási jog NEM érvényesíthető fehérnemű és az EGYEDI készítésű termékek esetén, melyek a következők: alsószoknya, fehérneműk, köntösök, harisnyakötő és fajtái, harisnya, zokni, lábdísz és az akciós termékek (melyek sérülés miatt vannak leárazva)! Egyedi készítésűnek számít az is, amit az általunk megadott mérettáblázat alapján készítünk.

A termékek eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. Portósan (utánvéttel) küldött csomagokat nem veszünk át, azt minden esetben visszaküldjük a feladónak!
A termék árát csak a csomag visszaérkezése után fizetjük vissza, miután meggyőződtünk a termék épségéről! 
Hibás termék esetén természetesen a költség minket terhel.

Az elállást az ÁSZF végén található űrlap kitöltésével, email-ben vagy postai módon megküldve áll módunkban elfogadni.

PANASZKEZELÉS

A panaszokat email-es megkeresés esetén tudjuk orvosolni, melyre mi is írásban adunk választ.
A lehető leghamarabb, de legkésőbb 30 napon belül választ adunk.

Amennyiben az egyeztetés nem járt sikerrel, a vásárló az alábbi szerveknél kezdeményezheti a vitás kérdés rendezését:

  • Székhely szerinti békéltető testületnél eljárás kezdeményezése
  • Bírósági eljárás kezdeményezés


VÁSÁRLÓI ELÉGEDETTSÉG

Fontos számunkra a vásárlók elégedettsége. Mindig szívesen vesszük a visszajelzéseket, akár email-ben, akár a webshop felületén leadott értékelés keretében.

Lájkolj minket a ​Facebook oldalunkon és kövess bennünket ​Instagramon is!

Ne feledkezz meg a vásárlások után járó hűségpontjaidról sem, melyeket következő rendelésednél kedvezményekre válthatsz be.

 

Elállási/Felmondási nyilatkozat

 

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltsd ki és juttasd vissza)

 

Címzett:

 

 

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási/felmondási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

 

 

 

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

 

A fogyasztó neve:

 

A fogyasztó címe:

 

A fogyaszt aláírása:

(kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

 

Kelt: